Szkoła podstawowa, wczesne nauczanie.

Szkoła podstawowa, wczesne nauczanie. Nauczycielka porusza temat ludzkiej seksualności. Pyta dzieci, czy spotkały się kiedykolwiek z czymś, co byłoby związane z seksem. Pierwsza zgłasza się Zosia: - Ja widziałam film o kobiecie, która miała dziecko. - Tak, to jak najbardziej temat związany z seksem. Ktoś jeszcze? Zgłasza się Marysia: - A ja widziałam program w telewizji o ludziach, którzy planują się pobrać. - O, to drugi doskonały przykład, może ktoś jeszcze - zachęca nauczycielka. Zgłasza się Jasiu: - A ja widziałem western, na którym kilku groźnych Indian zaczaiło się na Johna Wayne’a, a on od razu wystrzelał połowę z nich... - Doprawdy ta historia nie ma nic wspólnego z życiem seksualnym, Jasiu - przerywa nauczycielka. Owszem ma - ciągnie dalej Jasiu. - Druga połowa Indian zrozumiała, że John Wayne się nie pie*doli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz